Thursday, March 5, 2015

Κύριος της ζωής , Λόρδος του θανάτου , Rising Sun , και του ανθρώπου τελευταία του πνοή

Ένα κερί. Ένα ραβδί του θυμιάματος. Μια ραγισμένη καρδιά. Λίγα ήξερα ότι αυτά τα πράγματα τα τρία θα ενεργεί ως η αρχή του μεγαλύτερου πνευματική μεταμόρφωση της ζωής μου. Η πρώτη συνθηκολόγηση με την ξαφνική και αδιάκοπη παρουσία του ένα δεν είχε αναγνωρίσει, αλλά αναμφισβήτητα αισθητή. Το όνομά του ένας ψίθυρος από ξεχασμένες μνήμες, χορεύει με όλα τα αιθέρια γέλιο της αρχαίας κλαδιά σε ένα καλοκαιρινό αεράκι.

"Cernunnos .... Cernunnos .... Cernunnos ..."

Ένα όνομα, ένας τίτλος, αλλά και τόσο πολύ περισσότερο. Φορώντας αιώνες για ένα μανδύα, και κέρατα για ένα στέμμα. Και πώς θα περιγράφατε το μεγαλείο αυτών των πραγμάτων; Όντας σε ένα σκοτεινό δωμάτιο. Γνωρίζοντας ούτε ειρήνη, ούτε εμπιστοσύνη σε αυτό που κάνετε, αλλά μόνο ότι εσείς πρέπει. Μια ψιθυριστή συγγνώμη για τίποτα να προσφέρουν αυτό το ένα, και όχι επίπληξη, ή τη σιωπή που αναμένετε μετά σιωπή για τόσο πολύ καιρό, η αίσθηση του πολύ αέρα γύρω σας σταθμίζονται με δύναμη τόσο πυκνό, ώστε να καλύπτει όλα, ότι κλέβει την ανάσα σε σας πνεύμονες με δέος και ηλεκτρίζει την ψυχή σας. Έτσι ξένες ότι σας φοβίζει. Και δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε μακριά, για να Τον έχετε έρθει, και το αυτί Του έχει δοθεί ίδιος.

Η απαλή φωνή, τόσο ισχυρή και άγρια, ότι καταπραΰνει. "Μην ανησυχείς, παιδί. Σε σύγκριση με το πώς τα πράγματα ήταν κάποτε, ξέρετε πόσο λίγοι μιλούν ακόμη και για μένα, πια;"

Ξέχασα ότι είχε με κάλεσε εκεί. Μια τέτοια θέση είχε πάψει να είναι το δωμάτιό μου. Μεταμορφώθηκε σε ένα σταυροδρόμι. Η ενοποίηση των κόσμων, και η καταστροφή του ενός γνώριζα. Θα έμενε σε εκείνη τη στιγμή, το πιο κοντινό που είχα ποτέ στην αιωνιότητα και το τίποτα με τη μία. Ένιωσα προσκαλεσμένους να μιλήσει, γιατί ήταν εδώ για να ακούσετε. Ρώτησα ότι θα μπορούσα να τον γνωρίζουμε. Befriend Αυτόν. Και αν Ήθελε να κάνει το ίδιο. Ένα δυνατό ναι, μετά το άλλο, που χορεύεται από το κορδόνι του εκκρεμούς.

Ζήτησα να τον δω τότε. Για Εκείνον να εκδηλωθεί σε μένα. Και σε αυτό το αίτημα, το πρώτο μάθημα του άρχισε. Ξεπεράστε ήμουν τότε. Ένα συναίσθημα τόσο ενοχλητική, και σοβαρή, χωρίζει το συνειδητό μυαλό μου από τη φυσική μου περιβάλλον. Ήμουν εντελώς απροετοίμαστος για αυτό, και του ζήτησα να σταματήσει. Έκανε, και τόσο γρήγορα όσο πλένεται πάνω μου, είχε φύγει. Ένα συγκρατημένο γέλιο, τότε. Το διασκεδάζει γέλιο ενός δασκάλου με τους οποίους έχω γίνει τόσο οικεία.


"Νόμιζα ότι είναι ό, τι ήθελε."
Το τραύλισμα, ζήτησα να τερματίσετε τη συνάντηση. Αυτή η πατρική ζεστασιά prickled δέρμα μου και πάλι, ακόμα γεμάτη γέλιο. Και πάλι η απάντηση ήταν ναι. Σκεπτικισμός πλημμυρίσει τις σκέψεις μου καθώς έσβησε το κερί και θυμίαμα. Αυτό ήταν όλα στο κεφάλι μου. Ναι, φυσικά.

Τότε aslumber, ονειρεύτηκα. Τραχιά και αρχαϊκά δέντρα, στέκεται ως φρουροί γύρω από ένα ξέφωτο που θα ήθελα να επιστρέψω ξανά και ξανά. Αναδυόμενες από τις darksome δάσος και στο φως Στάθηκε, χαμογελώντας. Σαν να λέμε, "Αυτό είναι το μόνο που μπορώ επρόκειτο να σου δείξω».

Το επόμενο πρωί, η μητέρα μου μου περιέγραψε το ενεργειακό φορτίο στον αέρα που κρατούσαν ξυπνήσει από τον ύπνο, μέχρι που είδε σημεία χορό του φωτός στο σκοτάδι του δωματίου της. Παρατεταμένη μόνο για μια στιγμή πριν την αναχώρηση με ένα φιλικό γέλιο. Και ήξερα τότε, ότι δεν ήταν στο κεφάλι μου.

"Έχω ήδη διδάξει κάτι, δεν μπορώ;" Η φωνή του επέστρεψε, ανεξάρτητα από μένα. "Αυτό είναι ένα παλαιότερο τρόπο της πίστης. Τα πράγματα δεν λειτουργούν με τον τρόπο που έχετε συνηθίσει. Θα πρέπει να προσέξουμε τι ζητάς και τι σας καλούν σε λειτουργία, για σένα θα το πάρει σίγουρα." Του ζήτησα να μου φαίνεται. Ήθελα ένα σημάδι. Ωστόσο, δεν ήξερα τι θα μπορούσε να σημαίνει, και έτσι την αρχική του, και πιο ισχυρό μάθημα για μένα ήταν να είναι πάντα, πάντα υπόψη τις συνέπειες. Ήταν εκεί για περισσότερο, ωστόσο.

Εγώ δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι θα είναι η διευκόλυνση του θανάτου μου.

Δεν είναι ο φυσικός, καταλαβαίνετε. (Αν και ο Λόρδος Cernunnos θεωρείται επίσης ως psychopompous.) Θάνατος υπήρξε η πιο γνωστή την εμφανή πτυχή της προσωπικότητάς του, στις σχέσεις μου μαζί του. Ότι για ένα πράγμα που πρέπει να είναι, ένα άλλο πρέπει να σταματήσει. Αυτό τι είναι «καλό» θα πρέπει να ανταλλάσσονται για το τι είναι καλύτερο. Αυτό αναστολές, όπου σας αποτρέψει από την ανάπτυξη, θα πρέπει να θανατωθούν.


"Δεν θα αναγνωρίσει ακόμη και τον εαυτό σας πριν είμαστε μέσα."
Μέσα από αυτόν, έχω μάθει ότι η αλλαγή, ενώ μερικές φορές επώδυνη, είναι ο αγωγός μέσω του οποίου η ζωή μπορεί να ανθίσει. Ότι όλα τα πράγματα αρχίζουν και όλα τα πράγματα καταλήγουν, όμως αυτό δεν είναι ποτέ ο τελικός προορισμός. Ότι η ζωή είναι μια ατέρμονη λαβύρινθο, όπου χαθείτε, μπορείτε να βρείτε. Νιώθω σαν να είμαι ρίχνοντας το δέρμα μου, για να γίνει κάτι εντελώς νέο.

Μαγεία είναι, πάνω απ 'όλα, η διαδικασία του μετασχηματισμού. Και όπως όλες οι προσωπικές μεταμορφώσεις, αρχίζει ως μια εσωτερική διαδικασία. Είναι μια επανευθυγράμμιση της στάση, σύμφωνα με την οποία, με την εστίαση, θα, και η πρόθεση, ο κόσμος που βιώνουμε έχει αλλάξει, η οποία εκδηλώνεται σε εξωτερική πραγματικότητα με αυτό που κρατάμε στο μυαλό μας.

Χωρίς αυτόν, δεν νομίζω ότι θα ήθελα να αντιμετωπίζετε αυτό. «Ο μακρύς θάνατος." Όμως, θα πρέπει να αποκαλούνται, "Η Μεγάλη Αναγέννηση».

Γι 'αυτό είναι ακριβώς αυτό που φαίνεται να είναι.


"Ο μόνος τρόπος, ένα νεαρό ... είναι μπροστά."

No comments:

Post a Comment